مسی (1): می دانم که خیلی ها منتظرند تا ما ببازیم؛هیچ وقت پیش روانپزشک نرفته ام
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

برای تیاگو هرکاری می کنم. لباسهایش را عوض می کنم، او را حمام می برم، به او غذا می دهم و از این کارها لذت می برم.

سایت گل- لیونل مسی، ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی در مورد اوضاع تیم باشگاهی اش به صحبت پرداخته.

مسی در گفتگوی مفصلی با شبکه تی.وای سی سپورتس شرکت کرده که متن این صحبت ها را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم.در اینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

مسی در پاسخ به سوالی در مورد رابطه اش باپدرش خورخه مسی که مدیربرنامه های او نیز هست گفت:« به خاطر پدرم هیچ وقت خوب بازی نمی کنم. یک بار بچه بودم و 4 گل زدم و پدرم باز هم سوژه ای داشت تا از من انتقاد کند. همین انتقادات او باعث شد تا من تلاش کنم تا در بازی بعدی بهتر شوم. کمتر پیش می آید که پدرم به من بگوید که در فلان بازی، خوب بازی کردی.»

البته لئو معتقد است که خودش، منتقد شماره یک عملکرد خودش است:« خود من ،اولین منتقد خودم هستم. من بارها شده که بازیهای بدی انجام داده ام و خودم از خودم انتقاد کرده ام.»

 او درمورد بارسنگین فشار روانی ستاره شماره یک دنیا بودن و توقعاتی که اززمان کودکی تا به حال از او وجود داشته و فشار فراوان زندگی دور از خانواده در دوران کودکی و انجام درمان های خاص برای رشد طبیعی اش صحبت کرده  و گفته:« من هیچ وقت به نزد روانپزشک نرفتم. اصلا خوشم نمی آید که مسائل مربوط به خودم راتعریف کنم. به همین خاطر فکر کردم که اگر نزد روانپزشک بروم هم چیزی تغییر نخواهد کرد. به همین خاطر پیش روانپزشک نرفتم و نخواهم رفت.»

ستاره شماره 10 بارسا ، در مورد پدرشدن خودش گفت:« به من می گفتند که داشتن یک فرزند، زیباترین حس دنیاست ولی واقعیت این است که تا زمانی که عملا پدر نشوی، اصلا معنای این حرف را درک نمی کنی. من زیاد دوست ندارم دراین باره صحبت کنم ولی مشکلی نیست. دلیلش هم این است که من هیچ وقت درمورد زندگی ام صحبت نکرده ام. برای تیاگو هرکاری می کنم. لباسهایش را عوض می کنم، او را حمام می برم، به او غذا می دهم  و از این کارها لذت می برم. »

مسی در مورد آینده اش گفت:« دوست دارم تا روزی برای زندگی کردن به روساریو برگردم. نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. قطعا پسرم در بارسلونا به مدرسه خواهد رفت ولی نمی دانم که در آینده چه اتفاق ها خواهد شد. دراینجا زندگی فوق العاده ای دارم. سالهاست که اینجا هستم و بارسلونا مثل خانه ام است ولی همیشه انگیزه های زیادی برای بازگشت به روساریو دارم.»

او در پاسخ به سوالی دراین مورد که آیا این واقعیت دارد که از باخت متنفر است یا خیر گفت:« بله واقعا روی این موضوع حساسم. به ویژه وقتی که خودم هم بازی می کنم. تحت هیچ شرایطی از باخت خوشم نمی آید. حتی در بازیهای پلی استیشن آنلاین هم همین طور است. من همیشه با بارسلونا و یا تیم ملی آرژانتین بازی می کنم. البته در دنیای واقعی فوتبال می دانم که خیلی ها هستند که منتظرند که ما ببازیم و به جام قهرمانی ای نرسیم ولی این اصلا برایم مهم نیست.»

 

 مسی درپاسخ به این سوال که آیا درست است که در روزهای ابتدایی حضورش در بارسلونا (به خاطر لهجه آرژانتینی اش در زبان اسپانیایی) کسی متوجه صحبت های او نمی شد گفت:« من از روساریو آمده بودم؛از کوچه و محله خودم و وقتی در بارسلونا صحبت می کردم، خیلی وقتها متوجه حرف هایم نمی شدند و دائما از من می پرسیدند:"چی؟چی؟" به همین خاطر تلاش می کردم تا از کلمات مخصوص اسپانیایی ها استفاده کنم تا منظورم را متوجه شوند. بعدها وقتی که به تیم اصلی آمدم، دیگر مبدل به لغت نامه زبان اسپانیایی شده بودم وکاملا راحت بودم.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, | 13:18 | nika messi |